Ułatwienia dostępu

Realizacja kolejnego etapu projektu „Zawodowcy na 5”

Realizujemy kolejny etap projektu „Zawodowcy na 5”, którego głównym celem jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia, zdobycia dodatkowej wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia w zawodzie, przez uczniów ZDZ z Technikum Usług Gastronomicznych, Technikum Informatycznego, Technikum Usług Fryzjerskich oraz Branżowej Szkoły I stopnia – kierunek Kierowca mechanik.

Czytaj dalej

Spotkanie inauguracyjne projektu Fostering Competences of Students and Teachers for the Future in line with “New Green Deal Regulations”

Spotkanie inauguracyjne projektu Fostering Competences of Students and Teachers for the Future in line with “New Green Deal Regulations”

W dniach 27-28 czerwca 2022 roku  w hotelu Mercury w Warszawie zostało zorganizowane spotkanie inauguracyjne w ramach międzynarodowego projektu Fostering Competences of Students and Teachers for the Future in line with “New Green Deal Regulations” realizowanego w partnerstwie firm ZDZ w Płocku, STUCOM z Hiszpanii, Eu&Pro z Czech oraz VAN z Turcji. Czytaj dalej

„Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę” w ramach programu Erasmus+

„Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę” w ramach programu Erasmus+
W kwietniu 2023 roku nasi uczniowie pojadą do Walencji w Hiszpanii na wyjazd stażowy w ramach programu Erasmus+, na który Zakład Doskonalenia Zawodowego zyskał finansowanie.
Programem „Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę” zostanie objętych 26 osób. Mowa o uczniach z kierunków technik usług fryzjerskich, technik informatyk, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz branżowej szkoły I stopnia na kierunku kierowca mechanik.

Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku realizował projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę”

Celem projektu było wzrost jakości efektywności i skuteczności kształcenia w Technikum ZDZ w Płocku w zakresie współpracy z pracodawcami.

Programem „Staż w gorącej Hiszpanii szansą na lepszą pracę” zostało objętych 26 osób. Mowa o uczniach z kierunków technik usług fryzjerskich (7 osób), technik informatyk (7 osób), technik żywienia i usług gastronomicznych (6 osób) oraz branżowej szkoły I stopnia na kierunku kierowca mechanik (6 osób) + 2 opiekunów dla 2 ww. grup (po 13 os)

Czytaj dalej

ROZEZNANIE RYNKU nr 1/PN31/ABC.P./2022 z dnia 19.05.2022 r.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie grupowych zajęć w postaci „WARSZTATÓW ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” dla 164 uczniów Szkoły Podstawowej w Staroźrebach wyszczególnionych w wymiarze 105 godzin (21 grup  po 7-8 osób x 1 spotkanie na grupę x 5 godzin) dla 164 uczniów klas od I do VIII Szkoły Podstawowej w Gminie Staroźreby (województwo mazowieckie). Liczba uczniów ostatecznie może ulec zmianie w granicach do 5%.

Czytaj dalej

Rozeznanie cenowe z dnia 13.05.2022 r.

ZAPYTANIE CENOWE NR ROZ/1/PN31/2022 z dnia 13.05.2022r.

KOSZTU USŁUGI OBEJMUJĄCEJ ZORGANIZOWANIE WYJAZDU EDUKACYJNEGO DLA
UCZNIÓW ORAZ NAUCZYCIELI/OPIEKUNÓW

w ramach projektu

„Kompetencje w Gminie Staroźreby”

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego dla 164 uczniów i uczennic klas I-VIII oraz 12 nauczycieli/opiekunów ze Szkoły Podstawowej w
Staroźrebach.

Przewidywana – maksymalna ilość osób to 164 uczniów oraz 12 nauczycieli przy czym dopuszcza się, że ostatecznie będzie mniej uczestników wyjazdu ze względu na sytuacje życiowe.

Pełna treść rozeznania

Formularz ofert cenowej

 

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/PN34/2022 z dnia 4 maja 2022

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w Płocku kursu „Prawo jazdy kat. B” dla uczestników projektu  „Zawodowcy na 5.” (nr: RPMA.10.03.01-14-d979/20), który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów2014-2020.

Czytaj dalej