Ułatwienia dostępu

Rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli dla przyszłości zgodnie z „Regulacjami Nowego Zielonego Ładu”

Fostering Competences of Students and Teachers for the Future in line with  “New Green Deal Regulations” – GreenAge

Tytuł projektu:  Rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli dla przyszłości zgodnie z „Regulacjami Nowego Zielonego Ładu”-  Fostering Competences of Students and Teachers for the Future in line with “New Green Deal Regulations”- Green Age.  Projekt realizowany w partnerstwie firm ZDZ w Płocku, IDEA not-for-profit Sp. z o. o. ,  STUCOM z Hiszpanii, Eu&Pro z Czech oraz VAN z Turcji

Cel projektu: Podniesienie świadomości nauczycieli, doradców zawodowych i przewodników uczniów, którzy są dorosłymi przyszłości, oraz zaangażowanie ich w walkę z kryzysem klimatycznym.

Cele szczegółowe to

  • Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatu oraz umiejętności ekologicznych, tak aby mogli oni wspierać uczniów w procesie transformacji w ramach Zielonego Ładu.
  • Wykreowanie liderów wśród grup docelowych, którzy będą bronić zielonej przyszłości
  • Promowanie wśród uczniów postawy przyjaznej środowisku
  • Zwiększenie świadomości nauczycieli, uczniów i rodzin w zakresie Europejskiego Zielonego Ładu.

Dla kogo jest projekt?

Projekt kierowany jest dla nauczycieli, doradców zawodowych i uczniów.

NUMER PROJEKTU: 2021-2-PL01-KA220-SCH-000051315

Całkowity koszt projektu w okresie umownym łącznie z finansowaniem, szacowany jest na 172 830 EUR

Okres realizacji projektu: 01.03.2022r.-29.02.2024r.

 

Spotkania w ramach projektów międzynarodowych :

  • 27-28 czerwca 2022 Warszawa, Polska
  • 18 października 2022 Barcelona, Hiszpania
  • Marzec 2023 –Czechy
  • Sierpień 2023 Turcja
  • Styczeń 2024 Polska

Dane kontaktowe:

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku
ul. Ułańska 1
09-402 Płock
Biuro projektów, pok. 102

tel. 515-535-047

biuro@zdz-plock.com.pl

This material has been created with the financial support of the European Commission. The contents of this material  represent the exclusive responsibility of its authors and the European Commission is not responsible for the way that the contents of this information will be used. Project number: 2021-2-PL01-KA220-SCH-000051315.