Ułatwienia dostępu

Sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy

Tematyka kursu: Czynniki określające sprawne działanie firmy, Organizacja pracy w biurze – zasady korespondencji, Sprawy kadrowe i inne, Psychologia w biurze, Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, Lista płac – rozliczenia ZUS, Urzędu Skarbowego, Maszynopisanie komputerowe oraz komputerowe wspomaganie prac biurowych

Wymagania: wykształcenie średnie.


Samodzielne prowadzenie biura jest zadaniem, wymagającym zaawansowanej wiedzy z zakresu organizacji pracy. Wskazane są umiejętności w zakresie obsługi aplikacji biurowych, znajomość języków obcych oraz wysoka kultura osobista.

Wbrew przyjętym stereotypom, praca na stanowisku sekretarki to coś znacznie innego niż przygotowywanie kawy. Zakres prac i obowiązków na tym stanowisku jest ściśle określony przez prawo pracy. Kurs sekretarki z elementami księgowości pozwala pewnym krokiem wejść w kompetencje osoby, której zadaniem jest kompleksowe prowadzenie biura.

Sekretarka z elementami księgowości

Kurs zawodowy, realizowany przez ZDZ Płock jest wysokiej klasy szkoleniem, adresowanym do indywidualnych uczestników. Zadaniem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do pracy na stanowisku sekretarki, potrafiącej zadbać o podstawową obsługę rachunkową firmy.

Kurs obejmuje zagadnienia związane z:

  • organizacją pracy na własnym stanowisku
  • organizacją czasu pracy dyrektora/prezesa
  • zadania asystentki zarządu
  • podstawy prawa pracy
  • umiejętności rachunkowych
  • zasady wyliczania wymiaru urlopu i wysokości wynagrodzeń

Po odbyciu szkolenia uczestnik przygotowany jest do pracy na stanowisku sekretarki, asystentki zarządu oraz na stanowiskach, utworzonych w ramach działów finansowo-księgowych.

Samodzielne prowadzenie biura-umiejętności, nabyte podczas kursu

Umiejętności praktyczne oraz teoretyczne zdobyte podczas szkolenia opierają się o rzetelną bazę wiedzy, przekazywaną przez wykwalifikowaną kadrę. Udział w szkoleniu zawodowym gwarantuje dokładne poznanie specyfiki pracy na stanowisku.

Dla uczestników kursu przewidziano materiały szkoleniowe, każdy uczestnik będzie posiadał dostęp do samodzielnego stanowiska komputerowego. Zajęcia odbywają się w nowocześnie wyposażonych salach.

Wykładowcy gwarantują wysoki poziom przygotowania merytorycznego, co oznacza, że uczestnik nie pozostanie z pytaniem bez odpowiedzi.

Kurs Sekretarka z elementami księgowości – dla kogo?

Kurs sekretarki z elementami księgowości adresowany jest zarówno do absolwentów szkół ogólnokształcących, jak i osób, które w trakcie rozwoju ścieżki zawodowej postanowią się przebranżowić. W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które pracują na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu, pragnące poszerzać swoją wiedzę i kompetencje.

Szkolenie, realizowane na wysokim poziomie stanowi gwarancję pozytywnej opinii pracodawcy, dotyczącej umiejętności pracy na stanowisku.