Tematyka kursu: Czynniki określające sprawne działanie firmy, Organizacja pracy w biurze – zasady korespondencji, Sprawy kadrowe i inne, Psychologia w biurze, Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, Lista płac – rozliczenia ZUS, Urzędu Skarbowego, Maszynopisanie komputerowe oraz komputerowe wspomaganie prac biurowych
Wymagania: wykształcenie średnie.
Samodzielne prowadzenie biura jest zadaniem, wymagającym zaawansowanej wiedzy z zakresu organizacji pracy. Wskazane są umiejętności w zakresie obsługi aplikacji biurowych, znajomość języków obcych oraz wysoka kultura osobista.
Wbrew przyjętym stereotypom, praca na stanowisku sekretarki to coś znacznie innego niż przygotowywanie kawy. Zakres prac i obowiązków na tym stanowisku jest ściśle określony przez prawo pracy. Kurs sekretarki z elementami księgowości pozwala pewnym krokiem wejść w kompetencje osoby, której zadaniem jest kompleksowe prowadzenie biura.
Sekretarka z elementami księgowości
Kurs zawodowy, realizowany przez ZDZ Płock jest wysokiej klasy szkoleniem, adresowanym do indywidualnych uczestników. Zadaniem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do pracy na stanowisku sekretarki, potrafiącej zadbać o podstawową obsługę rachunkową firmy.
Kurs obejmuje zagadnienia związane z:
- organizacją pracy na własnym stanowisku
- organizacją czasu pracy dyrektora/prezesa
- zadania asystentki zarządu
- podstawy prawa pracy
- umiejętności rachunkowych
- zasady wyliczania wymiaru urlopu i wysokości wynagrodzeń
Po odbyciu szkolenia uczestnik przygotowany jest do pracy na stanowisku sekretarki, asystentki zarządu oraz na stanowiskach, utworzonych w ramach działów finansowo-księgowych.
Samodzielne prowadzenie biura-umiejętności, nabyte podczas kursu
Umiejętności praktyczne oraz teoretyczne zdobyte podczas szkolenia opierają się o rzetelną bazę wiedzy, przekazywaną przez wykwalifikowaną kadrę. Udział w szkoleniu zawodowym gwarantuje dokładne poznanie specyfiki pracy na stanowisku.
Dla uczestników kursu przewidziano materiały szkoleniowe, każdy uczestnik będzie posiadał dostęp do samodzielnego stanowiska komputerowego. Zajęcia odbywają się w nowocześnie wyposażonych salach.
Wykładowcy gwarantują wysoki poziom przygotowania merytorycznego, co oznacza, że uczestnik nie pozostanie z pytaniem bez odpowiedzi.
Kurs Sekretarka z elementami księgowości – dla kogo?
Kurs sekretarki z elementami księgowości adresowany jest zarówno do absolwentów szkół ogólnokształcących, jak i osób, które w trakcie rozwoju ścieżki zawodowej postanowią się przebranżowić. W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które pracują na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu, pragnące poszerzać swoją wiedzę i kompetencje.
Szkolenie, realizowane na wysokim poziomie stanowi gwarancję pozytywnej opinii pracodawcy, dotyczącej umiejętności pracy na stanowisku.